FORMACIONS PRE I PROFESSIONALS DE DANSA

Formació de dansa dirigida a aquells alumnes que tenen vocació i un interès de fer de la dansa part del seu futur.  És una formació distingida de les classes regulars i en un espai independent amb un programa que se segueix segons el currículum de les proves d’accés dels conservatoris de dansa.

• Els alumnes han de cursar obligatòriament totes les hores i assignatures del seu programa i es comprometen a una assistència total a classe.

• Els alumnes que facin la formació professional també poden cursar altres assignatures optatives fóra de la formació com ara hip hop, commercial dance, acrobàcies i d’altres classes regulars , com a assignatures optatives.

• Els alumnes que formen part d’aquesta formació són proposats per l’escola i necessiten tenir una preparació prèvia de les assignatures que cursen.

• En cas d'alumnes externs, cal fer una prova de nivell per accedir a qualsevol dels cursos de formació.

5 PROGRAMES DIFERENCIATS PER EDATS I NIVELLS. CONEIX EN DETALL CADASCUN DELS PROGRAMES!

INFORMACIÓ CURS 2023-2024

Clicant a + INFO de cadascun dels programes trobaràs tota la informació detallada sobre a qui va dirigit cada curs, disciplines, professors, hores, convalidació de matèries a ESO i Batx, formulari d'accés...

EST PROF FOTO PORTADA.png
perfec.jpg